Alla H-Dag

Har inte bloggat på någon vecka nu.. Men har varit fullt upp med jobb. skola, familj, vänner och annat ;)
Men känns verkligen som allt just nu går som jag vill.. 
Känns som man höjt prestationen i skolan, skärpt sej riktigt med maten och detta har faktiskt lönat sig på vågen lite.. Tar det sakta men säkert framåt!
Har ett rus i hela kroppen nu av allt gott man har runt sig och även lite kärlek men detta får komma mer om lite längre fram!
Känner mej lycklig just nu iaf!
Ikväll har Bettan varit här och käkat och fika med alla hjärtans dag bakelse och sen hann man in i duchen sen fick man annat besök! Sitter nu själv sen bara en liten stund tillbaka och kan inte sluta le!!
Men nu ska jag ta mitt leende och mina dagdrömmar och lägga mej i sängen och försöka sova lite!
Har förresten fått in lås idag så jag kommer sova tryggt oxå!
Hade underbart vänner för de ska jag!!!
Love´s Dabla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen. Skulle inte du fixa min dammsugare? Hoppas du mår bra. Ubbe

2011-02-27 @ 18:13:54

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0