Dålig uppdatering!! Förlåt!

Har varit riktigt dålig på att uppdatera denna veckan men har varit hemskt mycket att göra!!
I måndags hämtade jag kyl/frys och spis! Är as nöjd! Får spisen inkopplad imorgon och de ska blir helt underbart att kunna laga mat igen!
I tisdags jobbade jag..
Igår tränade jag och sen satte vi bänskskivor och de blev as bra! Bara Johan E som satt och klagade på att de va snett men vad fanken gör domm millimeterna??
Hehe..
Idag har jag jobbat.. Och självklart har jag vatt i skolan hela veckan förutom igår och idag då vi jobbat med vårt projekt hemmifrån Idas.. Så man har fått busa en massa med tanten unge (jag är då tant) och idag har vi fotat en massa. Vi har oxå fått kontakt med en kvinna som jobbar med de vi jobbar om, hon finns i markaryd och vi ska få komma och träffa henne och hennes hund!
Ska bli riktigt intressant. Änmet vi arbetar om 'är vård/terapihundar.. De märks att man brinner för ämnet och hoppas klassen kommer se de på redovisningen! Men har inte kännt mej så intresserad och trygg i projekten från detta.. Tror det kommer bli asbra!
Imorgon ska jag åka till Hässleholm för att tillsammans med Monika och Mormor göra skyrup och Förmedlingscentralen osäkert. Men inte bara de.. Denna gången ska jag stanna över hso Monika och på Lördag gör vi tre IKEA osäkert! Här ska de shoppas dådå.. Jag ska kolla mej etfer en klädhängare till hallen och ett disk ställ och vin glas.. Mer kan jag inte komma på just nu!
Men nu är det dags för sängen strax!!
Så hade så gott så länge dådådå

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0