En meningslös vecka hittils!

Redan onsdag och denna veckan har flögit iväg! Känns som det är max tisdag eller måndagskväll till och med.. Känns lönlöst och börja skolan imåndags då man inte har gjort något vettigt och nu är man lång ledig igen..
Har dock börjar fundera på nästa projekt.. Tänkte någon sorts föreläsning men om vad????
Det är där jag hänger upp mej.. Är intresserad av mycket! Men ska väl komma på något..
Annars har det inte hänt så mycket.. Vatt i skolan och vatt hemma och fixat..
Köpt lite nya möbler och lampor=) Så nu är vardagsrummet typ klar.. Ska upp gardiner och tavlor med.. Kökgolvet är mer än halv klart så det går frammåt.. Men måste verkligen få lite gjort i helgen nu..
Ikväll känns dock som en lönlös kväll.. vet inte riktigt vad jag ska köra.. Folk är antingen ute och festar eller umgås med sina partners.. S¨å det blir nog jag, Vesta och köksgolvet ikväll om ingen annan kommer med något förslag!! Så snälla haha...
Nej sak köra och byta bil och få lite mat i mej så har jag det överstökat syns sen...

Kommentarer
Postat av: sara

du får lägga upp bilder så man får se hur du bor! :)

2011-01-08 @ 08:49:42
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Dabla

Ja det ska jag göra! Men vill ju få lite mer iordning hehe

2011-01-08 @ 11:40:11

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0