Ett inlägg från Horna

Nu sitter man i underbara Horna. Tobias sitter med datorn rakt över o lyssnar på råttan i pottan 20tusen gånger om. Stoffe, micke och sebbe sitter i soffan framför spelet och Helene står i duchen, Då passar jag att uppdatera lite. Har ju studiedag idag så jag passade på att köra ner här efter jobbet igår. De blev lite vin och mintu för oss men mest av allt blev det skitsnack=)
Så underbart att komma ner här och komma till de man har kärt och få komma ifrån hemmifrån. Man är verkligen här för sällan. Imorse vaknade man av en mysig tobias som kom och pratade och kröp under täcket och mös. Det är sånna tillfällen man saknar att man inte har barn. Men förhoppningsvis kommer de någon gång i framtiden. Sålänge får man njuta av andras barn.
Men det blir några timmar här nere till och sedan blir det möte ikväll sen vet jag inte vad som händer ikväll.. Men behöver fixa lite med mina nya möbler och annat där hemma. Eller så blir det en mys kväll tillsammans med mor och far! Vi får väl se...
Menmen hoppåas ni har de underbart ute i den stora världen, för just nu hade jag inte kunnat ha de bättre!

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0