Första Januari 2011

År 2011 är här...
Vet inte riktigt vad jag ska säg om detta ännu.
Vet inte om de är kroppen skrik efter ciggaretter eller bakfyllan som gör de, kanske en kombination. Men jag känner mej bara tom.

Går kvällen blev lyckad! Vill tacka alla som gjorde nyårsafton 2010 till en bra kväll!
Hade verkligen roligt men kanske fick i sig en eller två för mycket. Men som tur var, så vitt jag vet, blev de inga pinsamheter änså länge.
Men fick upp ögonen för något. Kanske positivt kanske negativt. Jag vet inte, det får tiden avgöra.
Riktigt roligt var det iaf.

Dagen idag har varit rätt så lugnt. Konstigt uppvaknande, bilfärder, kaffebesök, pizza och film i ensamheten.
Känslan i kroppen är ssorgsen men vissa glda drömmar snurrar i skallen..
Jag vill så gärna gå ut i köket, ta en cigg och gå ut och lugna alla nerverna. Men jag ska inte!!!!!! Jag ska stå ut!

Vet inte vad kvällen ger men som det ser ut nu så blir de ytterligar en film och sedan sängen.
Vesta ligger ihop krypen och andas tungt utan något bekymmer i världen! Så häligt att se henne..
Nej nu bara ord bablar jag i osamanhängande ord så ses sen

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0