Helgen..

Har haft en riktigt härlig och rolig helg. I fredags blev en lugnt kväll eftersom man skulle upp och jobbar i lördags. Men det var behövligt. Vet inte hur jag hade mått annrs för lördagen var fylld med jobb stress och fest. Men hade verlkigen riktigt roligt i lördags även fast det kanske blev en två eller tio för mycket. ;)
Blir nog lugnt ett tag nu!!
Igår mådde man sådär men dagen till ära var det tapowereparty hos Bariane. Väldigt trevligt och mysigt!
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att Ida ska komma tillbaka från lunchen så vi kan sätta oss och skriva de sista till arbetet sen blir det till att plugga plugga plugga till redovisningen! Är faktiskt lite nervös denna gången men jag vet inte riktigt varför...
Annars är det mest okej.. Väldigt mycket att göra nu dock Både med jobb skola och allt annat runt omkring. Det här med att inte stressa fungerar ju inte riktigt. Man har 10 bollar i luften och känner att man måste hinna med och samtidigt finnas där för nära och kära. Men när ska nman hinna med sig själv? Någon som har ett bra tips på detta så får ni gärna hojta till. Tror jag börja få lite stressmage så behöver nog tänka på att äta med! Menmen så är det i livet man vill sååå mycket!

Nu tror jag att jag ska tjuvstarta med skrivandet innan Ida kommer!

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0