Måndag! - igen..

Härliga måndag är äntligen här!
Elller nått..
Har haft en riktigt bra helg! Hässleholm var helt underbart. Känndes som man kom bort från verkligheten en stund. Precis vad som behövdes. Gjorde många fynd på både tyringe och ikea. Bara älskar mina nya tavlor! Det bästa med resan var nog dock när rödvinet och skratten flödade.. Det var riktigt härligt! Lördags kvällen blev inte alls som planerat, besöket som skulle kommit döck inte upp men jag hamnade inne hos Ariane och Mats och spelade TP.. Ett nytt sådant när man ska betta och sånt, svårt att förklara men roligt var de! Jag kan dock fanken inga frågor men det är ju inte de som räknas.. Man ska ju ha roligt!  Och sen blev det film och mys med underbart sällskap här hemma! Söndagen blev dock lite stressig. När telefonen dör och inte ringer och man vaknar elva ist för kolckan nio!!!!!!!
Hade ju apmöet och göra me! Men allt löste sig och vid fyra tiden kom alla underbara människor och jag hade mitt startdemo i Blue. Har inte nämt så mycket om det men har börjar sälja hudvårdsprodukter! Och det känns som ett bra drag! Få träffa människor och få härliga skratt! Vem tackar nej till de?
Idag har man vatt i skolan som vanligt sen blev det jobb, jobb,jobb och lite jobb!
Nu har precis Emelie alias Bimbo kommit innanför dörren så nu behöver jag vara social innan sängen skriker högre!!!
Så Lakta Lungt VÄnner

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0