Måndag! - igen..

Då var det måndag igen. Har idag äntligen kommit på ett ämna att jobba med i skolan. Ska ju träna på skrivande och informativ hantering. Det blir ett arbete om Terapihundar tillsammans med Ida! Känns jättebra!
Har idag varit på det första mötet med Blue! Det är alltså hudvårdsprudukter och smink och vidar som jag kommer sälja. Har bestämt att jag kommer ha mitt startdemo här hemma Söndagen den 23 och då hoppas jag att alla kommer! I veckan ska min väska med produkter komma och bara längtar tills den gör de!
Känner mej faktiskt trygg i detta, enda funderingen är borde jag de?
Men jag tror det kommer bli jättebra!
Imorgon blir det skola sen blir det jobb direkt efter!
Så nu är det dags att gå och Lakta Banan så man har energi imorgon!!!
Lakta Lungt Vänner

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0