Måndag!

Kockan är nu 0715 och jag är påklädd!!! Känner mej rätt så pigg idag även fast det inte blev tidig säng igår..
Men idag börjar skolan igen efter 2 veckor ledighet.. Det är några nya som börjar idag.. Ida börjar igen med! Ska bli roligt. Men kommer bli jobbigt att inte gå till rök rutan, men vi är iaf två som lider! Tackar gudarna att iaf Sandra är allvalig med att sluta och inte bara snackade.. Får väl se om det är fler som fortfarande ska sluta men jag tror det inte.
Jag ska iaf göra gurkstavar och packa ner kortlek så vi inte blir helt knas!
Jag ska bli rökfri!
Nya rutiner som sagt så nu ska jag försöka göra frukost och få ner i magen! Lunch och middag ska det med bli!
Måste vara pigg inför denna underbara dags utmaningar!
Ses ikväll vänner!

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0