Veckan...

Uch vad denna veckan har gått snabbt!
Har inte hunnit med något av de jag ska känner jag! Men idag MÅSTE de hända saker här!
Har iaf införskaffat bänkskivor så de kommer  väl upp under morgon dagen!
Annars har det nog inte hänt så mycket var och shoppade med Marina igår och gjorde några fynd.. Byxor, linne, klänning, kofta, leggings och smink..
Torsdag vägde jag inte mej på vv så får hoppas att de ska gå nu. Har ssatt upp ett del mål och det är 5kg innan Irland! Det tror jag att ska gå. Fick dock inte veta hur mycket jag skulle äta och så men ska försöka reda ut de ikväll. Igår kväll blev det lite vin och sällskaps spelande och det va jätte mysigt!
Nej fanken får uppdatera mer ikväll när jag myser med bebisarna!
See ya

Kommentarer

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0