Fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kommit underfund med att mina rubriker är väldigt lika emellanåt men vad gör de! Idag är det fredag är en aning stressad med pluggandet och blir väl att hålla på med det hela helgen. Men ska väl få lite tid över till att vara lite social. Har vatt uppe hos syster och sovit inatt. Alldeles för länge sedan vi gjorde detta. Men härligt och mysigt.

Just nu sitter jag och försöker plugga lite. Känner att jag just nu inte har någon motivation, vart tog den vägen?
Kommer väl tillbaka.. Ska bli färdig med något uppdrag och kanske två ikväll! Måste, måste måste!!!!

Imorgon kommer vi springa Sölvesborg runt med lappar om Blue. Det är hudvårds produkterna som jag säljer som är helt underbara! Så kanske dags för er att boka dem?? Jaaaaa!

Har haft en massa funderingar senaste dagarna om man gör rätt väl och liknande. Men har bestämt att jag tänker stå fast vid mina val tills någon bevisar för mej att det inte är bra!

Nä dags att fortsätta med att läsa och skriva! Kom igen jag fixar detta!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor och virkade grytlappar. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Denna vecka har vi REA på alla våra örhängen!

2011-10-07 @ 13:54:45
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här någonstans!


Ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.
Kom ihåg mig?

Och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..):

Adressen till din blogg:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta stora vita rutan.
2.Klicka på knappen för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Frida tackar och bugar!

Trackback
RSS 2.0